YEDİGÖLLER MİLLİ PARKI

In GEZİ

Herkese merhabalar

Beni tanıyanlar bilir. Her zaman ülkemizin gerçek anlamda bir cennet olduğunu sık sık dile getiririm. Böyle bir coğrafya kolay kolay her ülke topraklarında bir araya gelmez. Bu güzel ülkemizin her karış toprağına gerçek anlamda sahip çıkmalıyız. İşte Yedigöller’ de Türkiye’nin ilan edilmiş olan ilk milli parklarından. Hoş şu anda sade doğal güzelliği haricinde bir yatırım görmesekte içerisinde hali hazırda bulunan misafirhanenin kullanıma açılması belki ufak çaplıda olsa yiyecek içecek bulabilmek  bu bölgenin daha sık ziyaretçi almasını arttırır diye düşünüyorum.

Gelelim gezimize… Biz Natureist Doğa ve Fotoğraf Etkinlikleri Kulübü ile birlikte gece saat 00:00 da Bolu’ya doğru yola çıktık. Molalarımız sonrasında güneşin ilk ışıkları doğmadan dağın yaklaşık 1700 mt civarına çıkıp kahvaltımızı yaptık. Doğa bu saatlerde harika ve tüm burunlarımızı kırmızı yapacak kadar soğuktu 🙂 Biz bu geziden ailecek pek keyif aldık. Şansımıza güneş bize öyle güzel yüzünü gösterdi ki… Göllerin etrafında dolaşıp fotoğraf çekerken  geçtiğimiz her  yer güneşin hareketine göre farklı güzelliklere büründü. Aynı yerde çektiğimiz her bir  kare ışığın oyunlarından nasibini alıyordu.

Yeni arkadaşlar edindik, güzel bir mangal eşliğinde öğle yemeği yedik, fotoğraf makinalarımızın pilleri bitene kadar deklanşörden elimizi çekmedik. Ve yine güzel hatıralar ile evimize döndük. Kızlarım model oldular, asistan oldular, fotoğrafçı oldular… Sizde değişik bir doğa gezisi düşlerseniz Sevgili Hüseyin Çağlayan hocanın rehberliğinde bu eşsiz yolculuklardan birine katılabilirsiniz. İyi yolculuklarınız olsun.

You may also read!

annebilirse şenlik

ÇİÇEĞİ BURNUNDA ANNELER 14-15 EKİM’DE BULUŞUYOR

Hamilelik, doğum, doğum sonrası süreçler konusunda bilgilenmek, bebek bakımı ve çocuk gelişimi konusunda uzmanlardan görüş almak, deneyimlerini paylaşmak isteyen

kızılcık ağacı

DEVREK BASTONCULAR ÇARŞISI

Yazıma başlamadan önce dileğim “Allah kimseyi muhtaç etmesin”Ama insanız.Her şey bizim ihtiyaçlarımız için.Size bir baston nasıl yapılıyor nasıl ortaya

Read More...
1506173568_Esra_oruc_guvenli_internetsertifikalar___cocuklara_egitim_sonras___veridl

ÇOCUK VE AİLE FUARI 2017’NİN ARDINDAN

Yalnızca bir instagram postu yazarak teşekkür edemeyecek kadar değerli bir zaman dilimini geride bıraktım.Anadolu Yakası’nda düzenlenen ilk Çocuk ve